|

İzleyiciler

29 Ocak 2012

Son dakika golü ve Cümbüşlü gece

Çevremizdeki herkes bilir ki, eşimin son dakika golleri meşhurdur.Saat 23.30'a kadar emekli teyze ve amca kıvamında 4 başı mamur sıcak yuvamızda çekirdek çitleyip pijama terlik televizyon modunda otururken bir anda eşimin içindeki ''gecelerin adamı''modu alevleniverir ve ben 15 dk içinde ''hadiiii hadiii geç kalıyoruz''bıdı bıdılarıyla giyinmiş,saç-makyaj yapmış kapıda buluveririm kendimi.Hatta bu olay sadece gece gezmelerinden ibaret olmaz,en yakın örneği 2012  yılbaşı eğlencesi için  Ankara'ya gecenin 12'sinde karar verip saat 02.30'da çoktan yolda olmamız,bayram tatillerinde son dakika yoğun telefon trafiğiyle otellerde yer aramamız da bunlara dahildir. Bense bu durumdan hiç memnun olmayan,herşeyi planlı olsun,önceden gidilecek yerlerle ilgili bilgilendirileyim ki  gündüzden ne giyeceğime ne takacağıma karar verebileyim  isteyen bir tipim.Biz birbirimize bu konuda çok zıt olsak da buna ben dahil herkes alıştı,bize gelen herkes yanında mutlaka ''her ihtimale karşı'' gece giyilecek cicilerinden getirir:))

Dün gece tamda böyle oldu,evde öylece otururken eşim yine ''Hadi kalk gidiyoruz.''dedi.Haydeee !!!Ne gitmesi,nereye gidiyoruz,etme gitme derken bi baktım bizim bey giyinmiş.E güzel kardeşim bari şu gitme işi 1-2 saat önceden aklına gelse de bu garip kulun da bi koşturmadan rahat rahat hazırlansa dimi?Ama olmaaaz...



Dün geceden kareler: 














Yeni saç rengim:)




İzmir'in en iyi solistlerinden Ege Ünv.Devlet Türk Musikisi Konservatuarı mezunu, bizim dinlediğimiz tek solist Haluk Elvan...Biz onu yıllar önce Çeşmealtı'nda Gecce isimli mekanda keşfettik,sonra Moda Yelken,Balıkesir/Ören Fabrika Bar,KimeNe,ve şimdi  Turkuaz Cümbüşlü Bar'da sahne alıyor.Dinlemeyen varsa çok şey kaybetmiş demektir...Şiddetle tavsiye ederim.

5 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

CNM HOŞ GÖZÜKÜYORSUN....

darkolivee dedi ki...

canım alelacele çıkmışa hiç benzemiyorsun vallahi :)
harika görünüyorsun, desenli elbisene bayıldım, hafta sonu bende aldım bi tane desenli şifon elbise :)

ay ben hiç dinlemedim bu arkadaşı, inşallah gideriz birgün, çok eğlenmişe benziyorsun sefan olsun bitanem...

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Kızlar hepinize teşekkur ederim guzel yorumlariniz icin.zeys'cim senden de pembe ayakkabinla kombin bekliyorum o zaman :) darkolivee'cim inan 20 dk icinde ciktim ama sansima o gun kuafordeydim boya islemi icin.ondan fonluyum:) Bu arada okuma listem geri geldi ama sizi göremiyorum hala.:(( öpuyorum hepciinizi;)

begum begum huuu dedi ki...

ben burhanıyelıyım nıye kendısıne Fabrıkkada denk gelemedım acaba yau:))) cok sekersınız tatlım:)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Valla birkaç ay orada sahne aldı ama bilmem ki niye denk gelmedin?Bari İzmir'de izle Begümcümm hatta çarşambaları kadınlar matinesi var,tüm bloggerları toplayalım gidelim beraber:)Sende çok şekersin,takipteyim.Öpüyorum:=)