|

İzleyiciler

3 Mayıs 2012

New In

Bir alişveriş gününden herkese merhaba...Bu ara yoğunluktan bloğuma post giremiyordum,bloğumu biraz ihmal ettim ama en kısa zamanda bol görselli outfit postlarıyla buralarda olacağım.Bugün yeni ciciler aldım,aldıklarımı hem sizlerle paylaşmak hemde en kısa zamanda bunlarında içinde olduğu kombin fotolarının müjdesini vermek istedim.Hepinize nasıl geçtiğini anlamadiğiniz bir Cuma ve her dakikasından ayrı bir keyif aldığınız kocaman bir haftasonu tatili diliyorum:)))






14 yorum:

Junkhead dedi ki...

Güle güle kullan canım ;) Papağanlı bluz çok şekermiiiş :D

Adsız dedi ki...

vuuu çok zevklisinnnn o pembe melekli bileklik ve sondan 2. fotodaki kuşlu küpeler, yanındaki kolyeler çoook cici şekerim :) Güle güle kullan tatlım hepiciğini.. Allah daha çok versin :)) Biz bayanların gözü doymaz bu tür konularda :D
önü kısa, arkası uzun badilerde pek şirin giy de görelim :)

zeys dedi ki...

Ayyyy o takilarrr nee oyleee hepsi cok guZel goZum kamastiiiiii :)))

Adsız dedi ki...

hıı şu pembe ipliler kolye değil bileklikmiş yeni farkettim :)

pembe fiyonk dedi ki...

ne güzel şeyler almışsın canım.güle güle kullan.ay bahardan mıdır nedir. bende takılara taktım bu aralar:)

herşey tadında dedi ki...

canım ne güzel bir alışveriş yapmışsıniyi günlerde kullan inşallah buara sınavlardan başımı kaldırıp hiçbirşeye bakamadım şimdi bunları görünce gözüm gönlüm açıldı valla;))
sevgiler paylaşımların bol bol olsun inşallah;))

Gamzedrmscn dedi ki...

Güle güle kullan özellikle takıların çok çok güzel görünüyor. Bu arada pantolonunun aynısını ben de aldım ve aşkla giyiyorum:) Ayrıca bendeki dikkatsizlik uzun süredir bloğunu takip etmeme rağmen senin de İzmirli olduğunu birkaç gün önce fark ettim:)


http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

ozlemin moda aşkı dedi ki...

@junkhead teşekkür ederim cnm:)
@sed sağol cnm en kısa zamanda postlarda görürsün hepsini:)
@zeys saol canım kadınların hiçbir zaman yeterince aksesuarı olmaz:)
@sed evt cnm neon pembeler bileklik.
@pembe fiyonk teşekkür ederim cnm benim de takı algılarım acayip açık bu aralar:)
@herşey tadında sınavlar iyi geçmiştir umarım,gönül rahatlığıyla alışverişin kollarına atabilirsin kendini:)
@PhotoandFashion teşekkür ederim ne zamandır flare kot pantolon arıyordum rengine de kesimine de bayılınca aldım hemen.Sende güle güle giy.İzmir'li olduğuna sevindim,buluşmalarda yada etkinliklerde karşılaşıp sohbet edebilmek ümidiyle:)

Unknown dedi ki...

Ay bu takıların güzelliğine bak...o papağanlı tişörtüde çok sevdimm ve şal desenliyide ve ve ve hepsini sevdim.Gülke güle kullan canım.eminim sanada çok yakışmışlardır:)

Adsız dedi ki...

great issues altogether, you just received brand new reader. What could you recommend in regards to your post that you just made some days in the past? Any positive?

SvGLove dedi ki...

Ne guzel parcalar! Tisortler de, pantolonlar da pek afili. Ozellikle desenli olani pek sevdim, kombinini bekliyorum;)
Takilarsa şıkır şıkır!

ozlemin moda aşkı dedi ki...

@cosmotrend teşekkür ederim canım..
@SvGLove teşekkürler,bahar miskinliğinden kurtulduğum an yeni postlar olacak inşallah:)

Kuzununannesi dedi ki...

hepsı cok guzel hele aksesuarlar nasıl goz alıcı:)) sevgıyle kullan

Mercan dedi ki...

oh oh oh neler neler almıssın böyle güle güle kullan hepsini..takipteyim bana da beklerim
http://coralsfashion.blogspot.com/