|

İzleyiciler

17 Nisan 2012

İzmir'de Agora Fashion Fest Başladı...

         İzmir Agora Alışveriş Merkezi'nin bu yıl 4.sünü düzenlediği Fashion Fest başladı ancak benim de bugün haberim oldu.Nisan ayı boyunca moda sohbetleri ve çeşitli etkinliklerin yer aldığı festivalde program şöyle:




20 Nisan Agora Sezon Defilesi Saat 20.00
21 Nisan Tasarımcı Özlem Süer Ekspozisyonu  Saat 18.00

Detaylı bilgi için : http://www.agoraizmir.com/



Çanta çekilişime katılmak isterseniz buraya tıklayın.







5 yorum:

Ellie dedi ki...

ah, benim de haberim yoktu. niye hiçbir yerde afiş vs yok ki? :( süper olmuş yazdığın. 20sinde orada olacağım ben de.

Ellie dedi ki...

hatta bu akşam saat 17.00'de Deniz Kaprol varmış. :)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Yine görüşmek üzere:)

pembe fiyonk dedi ki...

ne güzel bir haber:) gerçekten bende hiç afiş falan görmedim. ay yok izmirde tanıtım reklam eksikliği var ya hu :)çok mersi tatlım

Adsız dedi ki...

canım bu çekilişteki çantayı nerden alabilirim 2 gündür sayfana girip çantaya bakıyorum aşık oldum ya !!!