|

İzleyiciler

26 Ocak 2012

Kullandığım Ürünler




   Blog yazmanın adetlerindendir ''günlük bakımda kullanılan ürünleri,makyaj malzemelerini,çantamdan ne çıktı?ları''yayınlamak.Ben eksik kalırmıyım hiç??? 




     Günlük cilt bakımım için uzun bir süre Loreal Pure Zone serisini kullanmıştım.Ancak cilt bakımı yaptırdığım estetisyen,cildimin hassas ve kızarıklığa yatkın yapısından dolayı dermokozmetik ürünleri kullanmamın daha iyi sonuçlar vereceğini söyledi.Bende topladım tüm Loreal ürünlerini,yerine dermokozmetik birkaç parça bişey aldım ve birkaç aydır bu ürünleri kullanıyorum.




Soldan sağa doğru :
Avon Advance Techniques Quick Touch durulanmayan bakım kremi : Duştan sonra saçlarını taramakta zorlananlar için bire bir.İnce telli yapıya sahip bir saçım var ve bu ürünü kullanmadan taramak neredeyse imkansız hale geliyor.Mis gibi bir kokusu var ve kabarmayı önleyen, yatıştırıcı etkiye sahip.

Solo Care Aqua  su bazlı lens solüsyonu :Numaralı lenslerim benim herşeyim,onları takmazsam dünya hep flu.Takarken iyi de uyku bastırınca çıkarmak tam bir eziyet.Lensin uzun süre sağlıklı ve temiz kalması için mutlaka iyi bir solüsyona ihtiyaç vardır,aksi takdirde göz enfeksiyonları kaçınılmaz.

Fa Aqua Kolonya : Parfüm sürmeyi çok severim ancak parfüm kokusu bazen eşimi rahatsız ediyor,başını ağrıtıyor.Evde parfüme ihtiyaç duyduğum zaman genelde bu kolonyayı kullanıyorum,yazın ise çantamdan hiç çıkarmıyorum.Sıcak havalarda can kurtarıcım,birkaç damla ferahlatıyor.

Hamilton Oil Free Sprey SPF 30+ : Yağlı ve akneye meyilli ciltler için özel olarak formüle edilmiş  yağsız ve gözenekleri kapatmayan formülüyle sprey şeklinde güneş koruyucu.Yazın çantamdan çıkarmadığım,kışın ise güneşli havalarda dışarı çıkarken makyajımı bitirip üstüne rahatlıkla sıktığım 4 saat suya ve tere dayanıklı pratik bir ürün.

Nü Slang Extra Jel : Sıkılaştırıcı ,inceltici olduğunu iddia eden ürün.Birkaç ay önce aldığım halde uzun vadede kullanmadığım için henüz vadettiği incelmeyi göremedim.Masajla birlikte uygulandığında sıkılaştırma etkisi gerçekten güzel.

Isıs Pharma Ruboril Expert S Krem : Ciltteki kızarıklığın yatıştırılması ve kılcal damar görünümünü azaltmaya yardımcı antioksidan içerikli krem.Ben yüzüm için bu krem dışında başka bir nemlendirici kullanmıyorum.

Colgate Plax Ağız Bakım Suyu : Diş fırçasının uzanamadığı noktalara kadar ulaştığı için kullanıyorum.Aslında diş ipi de kullanmak lazım ama bir türlü alışamadım.

Amway Glister Konsantre Ağız Bakım Suyu : Anti-plak özellikteki bakım suyu bakteri plağı oluşumunu engelliyor ve nefesimi tazeliyor.Konsantre olması sebebiyle soğan ve sarımsak tüketen biri olarak yemeğin ardından bu ürünü kullanırım.

Exuviance Purifying Cleansing Gel :Makyaj ve günlük yüz temizliğim için kullandığım tek üründür.AHA (alfa hidroksi asit) ve PHA (poli hidroksi asit) içeriyor.

Avon Advance Technıques Şekillendirici Likid Sprey Wax : Jöle kullanmayı sevmediğimden,saçıma şekil vermek istediğimde kullandığım sprey şakillendirici.

Johnson's Baby Yağ : Duştan sonra tüm vücuduma uygularım ve 15 sn.süreyle soğuk suyla durularım.Soğuk su hem şok etkisi yaratıp selülit ve sarkmaları engelliyor,hemde yağın fazlasını alıyor.

Dove Body Silk : Özellikle dirseklerin yumuşatılması ve el kremi olarak kullanıyorum.Silikon içeren gliserinli el kremlerinin zararlı olduğunu duymuştum,o yüzden Dove'u el kremi olarak da kullanıyorum.Kokusuna zaten aşığım:)

Neostrata  Oily Skin Solution : Akneye meyilli ciltler için Glikolik asit.Sivilce çıkacağını hissettiğimde yada sivilce görüntüsünün biran önce kaybolmasını  istediğim anda parmağımın ucuyla uyguluyorum.Gerçekten işe yarıyor.Çevremdeki herkes birer tane edindi:)

Yeni ürünler keşfettiğimde yine bildireceğim.Takipte  ve sevgiyle kalın:)






1 yorum:

Unknown dedi ki...

bu kullandıgım ürünler yazılarını çok sevmişimdir hep çünkü ben denemeye korkuyorum ve denenmiş ürünleri almak daha çok işime geliyor =)