|

İzleyiciler

11 Ocak 2012

Bir Alışverişkoliğin İtirafları-Confessions of a Shopaholic



2009 yapımı bu filmi internette gezinirken buldum,izledim,sevdim ve paylaşmak istedim:)





         Rebecca Bloomwood, bir alışveriş bağımlısıdır. Genç ve güzel bir kız olan Rebecca, modayı ve aslında tamamen paradan ibaret olan türlü akımları takip etmekten, her yeni çıkan şeyi beğenmekten ve beğendiği şeyleri satın almaktan geri kalmaz.Sürekli harcamasına karşın düzenli bir geliri yoktur. Para kazanma konusu aklından bile geçirmeyen genç kız, ay sonunda kredi kartı ekstresiyle karşılaşınca, alıştığı her şeyi değiştirmek zorunda kalacaktır.





Bir çok bankaya borçlanan Rebecca, alışveriş yapmamaya ve iş bulmaya çalışır. Dünyanın en ünlü moda dergisine editör olma hayalini gerçekleştirebilmek için kolları sıvayan genç kız, 'tesadüf' olarak adlandırabileceğimiz bir durum sonrasında, aynı dergi grubunun bir başka koluna, ülkenin en iyi finans dergisine köşe yazarı olur. 
Borçlarını ödeyebilmek için para kazanması gerektiğinin farkında olan Rebecca, işini kaybetmemek için kendini zorlayarak 'ekonomi' ile ilgili yazı çıkarmaya çalışır. Hem işi, hem de patronu sayesinde 'gerçek dünya' ile tanışan Rebecca Bloomwood, değişimin eşiğine gelmiştir.








2 yorum:

darkolivee dedi ki...

canım hoşgeldin, tekrar post yapmana sevindim...

sevgiler...

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Hoşbulduk canım,kapalı havalarda değil post yapmak,nefes almaya bile üşendiğim için:) böyle oluyor.Bloğunu takipteyim,öpüyorummm