|

İzleyiciler

12 Nisan 2012

Nazlı Bahar...

Yağmurlar,serin havalar bitti yaza girdik hele şükür derken serin havaların u dönüşüyle hooop  geri dönmesi,ben ve benim gibi kalın herşeyini ve hatta botlarını kaldıran herkesi büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.Oysa ki artık elim hep yazlık eteklere ve ayakkabılara gidiyor.


                                                      follow me on ınstagram:  modaask
                                                      follow me on facebook :  modaskblog
                                                      follow me on twitter : modaask















































Biran önce yazın geri dönmesi dileğiyle...

Fotoğraflar : Ekin Çelik

16 yorum:

zeys dedi ki...

Hahah ozlemcm bugun buna cok benzer bi yazi yazdm izmirliler olarak ayni seyleri yasiyoruz bi de ilk resmine bayilldm tek kelimeyle cantana da oyle:)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Sen bu yorumu yazarken bende senin bloğundaydım ve aa aynı şeyleri yazmışız dedim kendi kendime:)Kalp kalbe karşı dedikleri bu olsa gerek:)

Adsız dedi ki...

izmir için ne kadar güzel bir başlık olmuş :) çok hoşuma gitti :p

pembe fiyonk dedi ki...

özlecim havalar resmen şok etkisi yaratıyor üstümüzde bu kadar sert geçişler olur mu ya :)
tatlım pantolunun çok güzel.pembenin arkadaşı gri ve laci o kadar güzel olmuş ki.dore kemerleri çok severimm.

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Canım ne güzel renk renk bir kombın ben de bu bahar hep boyle renk renk pantalonlar istıyorum pembe, sarı, yeşiller falan :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Teşekkür ederim:)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Birkaç hafta önce çekilmiş resimlerdi,taslaklarda bekliyormuş,baktım havanın düzeleceği yok,tam zamanıdır dedim:)Beğenin için teşekkürler

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Renkli jeanler benimde çok hoşuma gidiyor,bunu geçen sene almıştım,mint yeşili ve neon mavi arıyorum şimdi:)

Fiona loves beautiful things dedi ki...

hi,

you look lovely in this outfit :)
i like your pants

maybe we can follow each other if you want
kisses from france

http://fionalovesbeautifulthings.blogspot.fr/

Unknown dedi ki...

Beni instagram'dan followlamasaydin bu güzel blogdan haberim olmicakti hemen takip listeme ekliyorum sevgilerrr

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Thanks for your sweetly message.I following you.kisses from turkey.lovely:)

Fiona loves beautiful things dedi ki...

i'm following you too :)
kisses

deniz saatçioğlu dedi ki...

Pantalonun rengi ne tatlı :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Takip için teşekkürler,bende ekledim:)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Ziyaretin için teşekkür ederim Deniz:)

a dedi ki...

çok tatlı tam baharlık bir kombin olmuş çok beğendim
bloğuma bekliyoruum :)

http://rosaygrismoda.blogspot.com/