|

İzleyiciler

22 Ocak 2012

2.İzmirli Bloggerlar Toplantısı ve Okuma Listemin Yok Oluşu

Bugünlerde buralardan uzak kaldım.Hem post girmeyi,hem takip ettiğim blogları okumayı çok özledim.Bloğumla ilgili düzenlemeler yapmaya çalışırken okuma listemi kaybettim.Kumanda panelinde görünüyor ama ana sayfamda görünmüyor.Eğer daha önce başına gelmiş arkadaşım varsa ve yardım edebilirse çok sevinicem... Şimdi gelelim iyi habere...2.sini düzenlemek istediğimiz İzmirli Bloggerlar Toplantısını herhangi bir aksilik çıkmazsa 4 Şubat'ta Forum Bornova'da yapıyoruz.Gelmek isteyen herkesi bekleriz...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun:(

darkolivee dedi ki...

tatlım nerelerdesin...
özlettin kendini, okuma listesinin kaybolması ile ilgili birşey bilmiyorum ama, hatırladığın kadarı ile blogları sık kullanılanlara ekleyebilirsin canım..

o heyecanlı kızı geri istiyorum :)
sevgiler...