|

İzleyiciler

8 Haziran 2012

Siz siz olun...

Bu postu yazarken mutlu olduğum kadar hiçbir postta mutlu olduğumu hatırlamıyorum.Şu an günlerdir kontrol paneline giremediğim bloğumu yeniden buldum resmen:) Bloğumun isminin .com uzantılı bir versiyonu olan alışveriş sitesi açılmış ve gugıl benim ad politikasını ihlal ettiğimi iddia etmekte.Bu yüzden geçici olarak bazı mecralarda Özlem'in Moda Aşkı olarak ismimi değiştiriyorum ve en yakın zamanda bloğumu .com uzantılı domain alarak oraya yönlendirmeyi düşünüyorum.Hemen araştırmaya başladım,bu konuyla ilgili hiçbir şey bilmiyorum desem yeridir,benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.Siz siz olun,isminizi kimselere kaptırmayın...

3 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

aaa ne saçma şey.ihlal gibi birşey olsaydı bir kere bu ismi bile alman zorlaşırdı.
bir ara bende bir hafta kadar girerememiştim kumanda paneline./
acaba böyle bir durum mu vardı?
bir ara bende alan adı planlamıştım ama blogspot gibi kullanımı kolay olur mu diye çekindim canım

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Canım bana mail geldi Ad politikasını ihlal ettiniz diye ben bloğumu aralık 2011 de kullanmaya başladım ama bloğumu çok önce açmıştım.Ve o zaman bahsi geçen site yoktu.Hiç aklıma böyle birşeyle karşılaşacağım gelmezdi.Şimdilik Özlem'in Moda Aşkı olarak bir problem yok gibi gözüküyor ama yine aynı sorunu yaşarsam diye korkuyorum.Ne yapsam bilemedim...

zeys dedi ki...

ay neyse cnm en azından postları kurtarmıssın aslında yedeklemek fln lazım :(