|

İzleyiciler

24 Nisan 2012

The Good Day




Geçtiğimiz günlerde 4.Kayra Restoran haftası kapsamında The Good'da yapılan İzmir'in ilk fashion blogger atölye buluşması Etcetura hot couture markasının baş tasarımcısı Ezra Çetin moderatörlüğünde gerçekleşti.Moda dünyasından ve 2013 sezonu trend alametlerinden kısa kısa bahseden Ezra Çetin,blogların moda sektöründeki önemini ve italyan bloggerlar tarafından seslerini duyurabilme hikayelerini anlattı.Hepimizin bloglarını havaalanında incelediğini ve az çok bir fikir edindiğini belirten Ezra hanım'ın bizlere de sürprizi vardı : bizlerin bloglarını yansıtan elbiseler tasarlayacaktı.Beni en heyecanlandıran kısım bu oldu:)






Moda ile ilgili sohbetten sonra sponsorlarımızdan Beymen Business'in sezon parçalarını inceledik,yine sponsorumuz Dogo Store bizlere çanta hediye etti.




Henüz standlarda yerini almamış olan Kayra Leona Blush'ların tadımını gerçekleştirdik,şarap nasıl imal edilir,nasıl içilir,tat-burukluk vs.ile ilgili bilgilendirildik.The Good'un enfes kanepeleri ve meyve ikramıyla hem göze hem mideye hitap eden güzel bir gün geçirdik.






Bu etkinlikte bizlerin de olması gerektiğine inanan ve bu keyifli günün organizatörlüğünü üstlenen sevgili Bahar Akıncı'ya kocaman teşekkürler...


Detaylı bilgi http://www.kayrarestoranhaftasi.com/anasayfa.php
                  #winefashiontaste
                  https://www.facebook.com/thegoodizmir

4 yorum:

NALAN HAZNEDAR dedi ki...

Benim henüz post girmeye vaktim olmasada okumaya fırsat bulabildim yeni yeni etkinliklerde buluşmak dileğiyle :))

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Tanıştığıma çok memnun oldum Nalan,inşallah en kısa zamanda yine güzel etkinliklerde biraraya gelme şansımız olur.Sevgiler :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ayyy bayılıyorum böyle buluşmalara:)
bu arada yeni pc başına geçebildim bebişim hemen geçde olsa seni izlemeye aldım yeni postlarını merakla bekliyorum:)
öptüm cocaman kuzum:)

Unknown dedi ki...

keşke bende orda olabilseydim.Kıskandım sizi.En kısa zamanda iznirli olmak aranıza katılmak isterim.harikasınız.