|

İzleyiciler

30 Mart 2012

İzmir Fashion Days Ertan Kayıtken Defilesi





         İzmir Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği, İzmir Kuaförler ve Manikürcüler Odası, İzmir Terziler ve Konfeksiyoncular Odası ve Rönesans Ajans işbirliğinde düzenlenen İzmir Fashion Days,28-29 Mart arasında konuklarına moda dünyasının son trendlerini çeşitli defileler ve görsel showlarla sundu.




 




Ben etkinliğin son günü Ertan Kayıtken defilesine katıldım ve 'Şampanya Soda Lüks Moda' adlı 38 kıyafetten oluşan 2012 kolleksiyonunu izleme şansına sahip oldum.









Defileyi aralarında ünlü mankenler (ve bu defilenin de baş mankeni olan)Irmak Atuk,Senem Kuyucuoğlu,Elif Ece Uzun ile Rönesans Ajans'ın mankenleri sundu.












                                         Koleksiyonda transparan detaylar,




                                                  sırt ve göğüs dekoltesi




                                                         bolca kullanılmış.




                             
                                           Siyah ve beyaz rengin zamansızlığını


                               


                   transparan detaylar,göğüs ve sırt dekoltesiyle yorumlayan Ertan Kayıtken




                                                             canlı renkleri,
                                                 



                                                                    pastel tonları




                                     ve derinin asi görünümünü kullanarak 




                                 her tarza hitap eden bir koleksiyona imza atmış.




                                             Kadın kıyafetlerinin yanı sıra 




                             beyleri de unutmayarak mini bir koleksiyon hazırlamış.











































































































































































































                     Defileyi blogcan arkadaşım zeysfashionroom ile birlikte izledik.




Ve diğer bloggerlarla fcosmos ,Yasemin Öndar ve elliefashionblog ile tanışma fırsatımız oldu,ayaküstü bir sohbetten sonra en kısa sürede görüşmek dilekleriyle ayrıldık.




                        Türkiye'de tekstilin,gelinliğin ve abiyenin merkezi olan İzmir'imizin




       bu tarz etkinliklerle daha sık buluşması ve hakettiği değeri görmesi dileğiyle....




4 yorum:

Ellie dedi ki...

Benim kaçırdığım bazı elbiseleri çekmişsin çok iyi olmuş. Arşive alıyorum hemen :) Çok memnun oldum ben de. Umarım yakın zamanda görüşürüz. ^^

pembe fiyonk dedi ki...

ellerine sağlık canım.ne güzel olmuş bu defile.ayrıca ikinizde çok şıksınız.ışıl ışılsınız
tatlım ödülün var bende:)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Güzel bir geceydi,yine görüşmek üzere...

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Teşekkür ederim Pembe'cim,beğendiğine sevindim.Öpüyorum