|

İzleyiciler

11 Mart 2012

İzmir'de Görülesi Yerler Vol.1



Uzuuuun bir kayboluşun ardından yeni bir yazı dizisine başlıyorum ey okur:) Şehir dışından zaman zaman İzmir'e gezmeye gelen arkadaşlarla sohbet ederken farkettim ki,gelenler tam anlamıyla nerelere gidilmeli,nerde ne yenmeli bilmeden,hakkını vererek gezmeden gidiyorlarmış güzel memleketimizden...Bende bundan sonra gezdiklerimi,gördüklerimi,bildiklerimi sizlerle paylaşmak,güzel İzmir'i sizlere tanıtmak istiyorum elimden geldiğince...

İlk olarak İzmir'in kalbi,yerli ve yabancı turistlerin mutlak uğrak yeri Kemeraltı'nda bulunan Kızlarağası Hanı ile başlıyoruz.


Ulaşım: Konak ve Çankaya arasında kalan bu bölgeye metro,otobüs ve vapur ile kolayca ulaşabilirsiniz.
































































































Burada bol bol hediyelik eşya,takı,antika aksesuarlar,deri ürünler satan dükkanlar mevcuttur.Fiyatlar  malesef turist mantığıyla biraz abartılmış olabiliyor,bu yüzden pazarlık yapmayı deneyebilirsiniz.































































































































































                        Mağazaların arasında soluklanmak ve bişeyler içmek için...










Ne yenir-içilir:
Bu kadar gezinince haliyle acıkıyor insan.Kızlarağası'nın yanında Şadırvanaltı'nda iskender döner yemek adettendir.Güzel bir yemek üstüne afiyetle türk kahvesi içmeyi ihmal etmeyin.Fal bakan kafeler var,eğer baktırmak isterseniz esnafa sormanız yeterli,onlar yolu tarif edecektir.


























Bir sonraki gezi durağımız bakalım neresi olacak.Takipte kalın:)





6 yorum:

zeys dedi ki...

Neresi olucak siradaki bnde mrk ettm cnmmmm..resmler ne guzel cikis bu arada insanin dokunasi geliyo:)

pembe fiyonk dedi ki...

tatlım bak bu iyi olmuş işte hatta yan bölmede bağlantı ver.bloga gire hemen ulaşsın! resimler çok güzel ellerine sağlık bi tanem

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Teşekkür ederim zeysim,bundan sonrası yol nereye biz oraya olacak biraz:)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Teşekkür ederim Pembe'cim,iyi fikir,hemen ilgilenicem.Öpüyorum çok

darkolivee dedi ki...

wayy ne güzel kareler biriktirmişsin ttalışkom süper,
benide götür buraya :)) ben hiç bilmiyorum :))

sevgiler

Junkhead dedi ki...

Bayılıyorum bu Kızlarağası hanına ya :) Kendimi başka bir diyarda gibi hissediyorum ,oranın havası çok farklı :))