|

İzleyiciler

17 Şubat 2012

Bütün kızlar toplandık...



   Blogsever arkadaşlar olarak yine toplandık.Bu sefer Alsancak (ex Bonjour) Blanc Cafe'de buluştuk,şömine başında yuvarlak masada toplandık,açtık notebooklarımızı blog hakkında birbirimize fikirler verdik.Yeni şeyler öğrendik,biraz blogdan,biraz hayattan sohbetler ettik,güzel yemekler yendi,kahveler yudumlandı.İlk buluşmaya giderken kasılmış halimi hatırlıyorum da peheeyyy:)Hep söylüyorum ya,yine eski dostlar kıvamında sımsıcak,faydalı bir buluşma oldu.İyiki ilk buluşmaya katılıp bu güzel insanları tanımışım dedim birkez daha...































































   En kısa zamanda yeni buluşmalarda görüşmek,planlarımızı gerçekleştirmek  dilekleriyle ayrıldık.













Sevgiyle kalın...

2 yorum:

darkolivee dedi ki...

ama ben bu posta yorum yapmıştım nereye gitti ki yaa, olsun yine yaparım ne olcak kii, canım çok güzel bir buluşmaydı gerçekten, o bluzun rengi kahve ile tonlama yapman saçlarının ahengiyle birleşince süper bir özlem çıkmış ortaya, elimizdeki ağırlıkları ve üşümemizi saymassak fevkaladenin fevkinde bir gündü :))

öperim, sevgiler

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Canım inan ki yorumun ekranıma düşmedi,yoksa ben güzel yorumunu yayınlamazmıyım hiç?Gerçekten soğuk ama keyifli bir gündü,bilgisayarların ağırlığı ve benim 45 dk.park yeri aramam haricinde:)Güzel yorumun için de teşekkür ederim,Ege'yi de seni de çok öperim:)