|

İzleyiciler

27 Aralık 2011

Marilyn Monroe'nun dev heykeli

    




Marilyn Monroe'nun 6.ayak parmağı hangi ayağındaydı?Bileniniz var mı?




     
       20. yüzyılın en ünlü sinema yıldızlarından, seks sembollerinden ve pop ikonlarından biri olan Marilyn Monroe'un dev anıtı hayranlarını sevindirdi.












       ABD'nin Chicago kentinde 8 metre yüksekliğindeki Marilyn Monroe heykeline bayıldığımı söylemek istiyorum.Heyelin son rötuşlarını sanatçı Seward Johnson yapmış.




















Bir an orada olup Marilyn Monroe'ya şebeklikler yapmak istedim:)))















4 yorum:

Matissera dedi ki...

Harika bir heykel, ben de orada canlı canlı görmek isterdim doğrusu :)

darkolivee dedi ki...

wooww süpermiş yaa...
inşallah birgün yakından da görmek nasip olur :))

sevgiler...

ps:kelime doğrulaman halaa aktif tatlım...

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Kızlar,bakarsınız birgün hepbirlikte gitmek nasip olur:)
@darkolive kelime doğrulatmayı kapatmıştım ama sanırım her post için ayrı ayrı kapatmam gerekecek.Uyardığın için sağol tatlım.

bakimblog dedi ki...

the seven year itch'den bir sahne :) ben de şebeklik yapardım muhtemelen, orda olsaydım :)